fredag, mars 20, 2009

Oppdatering

Jeg skal prøve å oppdatere litt gjevnlig her og oppdatere linkene til bloggene jeg har på sida mi. Jeg vet at ikke alle er i bruk pr. idag, så jeg skal prøve å luke ut disse. :)
Her er en kort liste på ting som har skjedd siden sist jeg har skrevet her:
- jeg har vært i praksis og evaluert øvingslæreren min til karakter 1 av 6
- jeg holder på med barnehageovertakelse i Veslefrikk
- jeg har fått brev fra UiA om at de ønsker å bruke eksamenen min i naturfag på hjemmesiden deres siden jeg fikk karakteren A
- Justvik er blitt en stor støvdott med stadige køer på grunn av sprengning
- albumet mitt fra USA er fortsatt ikke ferdig mekket, grunnet noe latskap fra min side
- meg og Johan har vært en helg i Trondheim hos våre flotte venner Jon og Ragnhild
- vi har også vært en hel helg i nowhere på Øygarden utenfor Bergen på rekrutteringshelg for Sjømannskirka
- jeg har handlet for mye sminke, smykker, øredobber og andre ting på Ebay(jeg er hekta!)
- jeg har blitt bedre kjent med noen jeg ikke kjente så godt fra før
- sola har kommet til Kr.sand og jeg kjenner det rykker litt i skapet med alle skoene fra USA og alle sandalene :)
- jeg har oppdatert bloggen min etter myyye tanke og grubling på hva jeg skulle gjøre med den

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails