torsdag, juli 03, 2008

Florida

Mandag 23. juni satt vi oss på flyet til Tampa, Florida for å besøke Susan som jeg ble kjent med da vi bodde på Hawaii. Jeg tok ikke med meg pc'en min, derfor legger jeg heller ut litt bilder nå. :)

Vi kom frem til Tampa og tok så shuttlebus for å hente bilen vi hadde leid hos Alamo. Vi hadde egentlig leid en liten Honda Civic, men endte opp med å betale 50 dollar ekstra for en Volvo S40 som de ikke hadde likevel. Vi kunne dermed velge fritt mellom alle fullsize bilene på parkeringsplassen og valget falt på en Pontiac Grand Prix. :) Johan var strålende fornøyd.

Så bar det på roadtrip til Bradenton, 1 time unna Tampa. Vi ankom Susan's leilighet midt på natta, men fikk en flott velkomst likevel. :)

Dagene vi tilbragte i Bradenton var preget av VARME, meget mye sol og deilige strender. Susan var på jobb hver dag frem til ca 2, så frem til det var vi rundt å fartet på egen hånd med vår vakre leiebil. :)


På stranda. Ikke akkurat overfylt siden det er lavsesong..

Blåbær og sjokolade muffins fra Perkins!! :)

Susan på kontoret sitt på Samoset Elementary..

Middag på resturanten i bakgrunnen, The City Pier Resturant, med deilig sjømat.

Solnedgang langs Gulf Drive.

Glasshuset i Sarasota, på sightseeing med Susan.

St. Armans Circle, en "ring" med butikker rundt hele. Utrolig koselig!


Den flotte skyway bridge..

Så bar det videre til Los Angeles, California!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails