lørdag, juni 27, 2009

Endelig!

Beklager mangelen på innlegg de siste ukene. Min bærbare pc tok kvelden på internettet, derfor har jeg sittet på en stasjonær pc den siste uka. Her er det jo ingen bilder eller noe, derfor har det drøyd litt. :) Skal få ordnet det over helga håper jeg. :)
Idag er den store dagen!! Jeg har nå vært hjemme alene i 2 uker i dette store huset. Og det er 3 uker siden jeg har sett min bedre halvdel. Vi har vært på hver vår kant av verden, men idag kommer han hjem! Han lander på Gardermoen om litt over en time, så nå er det bare velstand i heimen. Så forhåpentligvis når jeg kommer hjem fra jobb i ettermiddag vil det for første gang på lenge, være noen som venter på meg! For en lykke. :) Jeg har nytt de siste ukene med det fine været og hyggelige mennesker på jobb, men det er utrolig rart å plutselig bare være med selv, når jeg er vant til å være to. Så det blir bra å bli "komplett" igjen.. :) Det føles iallefall sånn. Mer updates og bilder kommer.. :)

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails