søndag, juli 19, 2009

Busy

Denne uka har jeg vært på jobb på vakre BR 5 av 7 dager og jeg kjenner at det er mer enn nok. Da jeg holdt på å stenge butikken igår er jeg glad jeg ikke har jobbet mer enn jeg har gjort denne sommeren. Det har vært ålreit å jobbe når det har vært så mye dårlig vær og det blir jo penger av det, men jammen meg blir en ikke sliten også.. Ikke misforstå, jeg stoortrives på jobb, men jeg kjenner det godt i beina, knærne og ryggen når jeg kommer hjem om kvelden. Men nå er det bare 5 dager igjen før jeg er ferdig på BR for denne gang.. Sommeren er min favorittårstid. Til tirsdag er det byttedag, neste mandag er det grillings og det skjer så utrolig mye gøy overalt. Føler jeg alltid har noe på programmet for tida.. Og ikke minst elsker jeg å gå i sommerkjoler og tights! Nå er det bare 3 uker igjen. 1 uke med jobb og 2 uker med fri. Jeg gleder meg!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails