torsdag, juli 09, 2009

Hverdags

I det siste har det vært ganske travelt her hos oss. Det er jobbing, pakking, rydding, vasking og litt forskjellig annet sommerstæsj. Mange ting må ordnes, men vi får også tid til hyggelige ting. Som besøk av TomCat og Ings, middag hos svigers, litt bryllup og feiringer til helga og litt shopping. Som noen av dere vet er jeg en ihuga fan av ebay og det kom senest en pakke dalende ned i postkassen idag formiddag. :) Når jeg får tid skal jeg legge ut litt bilder av det jeg har handlet i det siste.. Har du handlet noe gøy i sommer?

1 kommentarer:

BRUDEPARET sa...

Heisann!

Jeg bruker sånn omkring 40 minutter på det dersom håert i utgangspunktet er slik du ser på videoen. Er det allerede rettet, tar det toppen 15 min. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails