onsdag, juli 29, 2009

Siste innspurt

Nå er det ikke lenge igjen. Om litt under 2 uker skal vi for første gang på skikkelig bilferie. Det begynner med Danmark og ender i Spania. Det inkluderer mange mil bak rattet, båt og biltog. :) Vi har tatt oss god tid på veien så det ikke skal bli så mye stress, og jeg kjenner at jeg faktisk gleder meg litt! :) Det er vel et godt tegn før en bilferie? Jeg har dog hatt min siste dag på BR. Veldig trist og jeg kommer til å savne alle kjempemasse. Håper på å komme tilbake neste sommer.. :) Da blir det mer is på mc'D og musikk på høytalere bak kassa.. ;) Selv om jeg har mye å gjøre her hejmme, håper jeg at det blir mer fint vær fremover. Da skal jeg ligge i sola, ut i båt og kanskje få spillt litt tennis. :) Kom kom sol!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails