tirsdag, april 27, 2010

Finito

Idag har jeg endelig sett en ende på besøkene mine hos min utrolig snille og hyggelige, men noe skremmende tannlege. Han er ikke skummel da, men å gå til tannlegen er jo alltid litt ubehagelig.. Bedøvelsen var på plass idag også heldigvis, så det ble ikke mer svetting enn akkurat nødvendig. Det er mulig jeg skal innom en tur igjen før jeg flytter til sommeren, men foreløpig er jeg finito!! Ikke bare er jeg blakk, men faktisk i minus. 6 besøk og en del svake og hullete tenner har ført til en regning på ALT for mye. Men det er vel en del av det å bli voksen, er jeg redd. Hjalp jo ikke akkurat at det ser ut til at jeg ikke får tilbake pengene på skatten før til høsten siden jeg bor i utlandet..!

Jeg er uansett glad jeg er ferdig! (For denne gang..) :-P

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails