fredag, november 12, 2010

Jeg lever..

..men bare så vidt. Det virker sikkert som jeg er syk hele tida, men jeg er faktisk ikke det altså. Haha. Men idag måtte jeg bite i det sure eplet og ta turen til legen. Jeg har hostet i snart 2 uker og akkurat når jeg trodde det skulle gå over, ble det bare enda verre. Den siste uka har jeg vært ganske dårlig og da legen lyttet på meg idag mente hun lyden i den ene lungen var særdeles suspekt. Haha. Det var ikke snakk om jeg var syk eller ikke, det var hvilken medisin jeg skulle ha. Så jeg ble sendt hjem med resept på antibiotika og en stille lungebetennelse. Det verker i brystet med andre ord, og med god grunn.

Jeg har kun vært på skolen noen dager og skulle egentlig vært på jobb i helga, derfor har det vært veldig dårlig med blogging i det siste. Håper det bedrer seg når dopet begynner å kicke inn.. :-P

Legger med et lite bilde fra Oslo-turen for to uker siden. Fikk endelig sett opraen! (Ja, jeg vet jeg er ganske treig, men jeg har tross alt bodd i utlandet et år..)


5 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

stakkars deg!! uff,det hørtes ikke godt ut! Masse god bedring og Stor klem!! Så fin du var på bilde <3

Anonym sa...

Godt å se at du er på bloggen igjen. Til tross for helsen. God bedring!!!

Lillesmurf - Kari sa...

SV: Den var ganske bra :) Anbefales :)

Lillesmurf - Kari sa...

SV: Åh home alone collection vil jeg også ha :P
Askepott er et must for min del, men den går vel neste år også ;)

Lillesmurf - Kari sa...

God bedring søte deg <3

SV: Ja hun er vakker og han er ganske så kjekk selv ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails