onsdag, oktober 20, 2010

Frihelg

Idag fikk jeg levert oppgave nummer to denne uka. Så nå har jeg tatt en velfortjent langhelg. Har nemlig fri fra skolen både idag, torsdag og fredag. Har sittet på skolen i hele dag da, og skrevet på oppgaven og vært på forelesning i organisasjonsteori. Det var supersuper interessant, og det er superkjipt at jeg ikke får vært på flere forelesninger siden jeg har undervisning samtidig. Men men.

Imorgen skal jeg på jobb og da blir det full ståhei. Det er nemlig prisfest på Sandens, og tilbud på alle butikken. Så det blir nok litt shopping også. Skattepengene kom jo idag, og vi endte faktisk i pluss begge to. Så nå er det lykke i heimen. :-)

Jeg kjenner jeg er ganske sliten nå. Skulle kjøre bil hjem etter skolen og alt gikk bare i kryss. Haha. Har jo sittet å skrevet på oppgaven i hele dag på biblioteket. Så nå skal jeg legge meg. Selv om klokka bare er 21. Fett å være student gitt.

7 kommentarer:

Lillesmurf - Kari sa...

SV: Ja goodbye to life. Praksis betyr sykt mye arbeid.. Lykke til i praksis søta :)

Martine sa...

Håper du har hatt litt mer pusterom nå etter oppgavene er levert inn! Det er hardt i innspurten! :S

Lillesmurf - Kari sa...

SV: Ja OTH er konge :) Jeg er faktisk på sesong 8.. Bare jeg som skrev feil i innlegget, men har rettet det opp nå :)

Lillesmurf - Kari sa...

SV: Ja de har helt fantastisk kake, bare synd det er så dyrt :/

Lillesmurf - Kari sa...

God helg søta <3

SV: Jeg har faktisk ikke sett den nyeste filmen enda, men mååå jo bare få sett den :) Ja Gunnar Staalesen og Varg Veum er fantastisk bra :D

Lillesmurf - Kari sa...

SV: Så herlig. Ble helt på gråten bare av å lese kommentaren din jeg nå :) bryllup gjør meg veldig sentimental :)

Ja Bekkelaget kirke er utrolig flott <3 Er veldig glad for at det er den kirken vi har valgt :)

Regine sa...

Så digg! Kos deg masse på shopping!!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails