søndag, oktober 17, 2010

Finito for denne gang

Ovrskriften kunne hett endelig finito, men det ville ikke vært helt sant. Jeg har brukt hvert ledige minutt den siste uka på oppgaven i organisasjonsteori som skal leveres imorra. Og ikveld ble jeg endelig ferdig! Litt seint, jeg vet, men sånn er det når man er fattig og derfor har jobb ved siden av studiene.















Det ferdige produktet ser altså slik ut. 4171 ord eller 20 023 tegn om du vil. Jeg må si at jeg i perioder har syntes jeg var veldig lur som har meldt meg opp i dette faget som EKSTRA fag. Men nå er jeg uansett ferdig. Jey!

Nå kan jeg slappe av med god samvittighet, helt til imorgen, da må jeg nemlig ta fatt på en ny oppgave som skal leveres til fredag. Det går slag i slag fremover, så det er bare å henge i. Så om bloggen blir litt oversett i uka fremover, er det nok fordi jeg sitter å geeker på biblioteket på skolen. (En av dagene denne uka satt jeg 8 timer å bare geeka på skolen, kun avbrutt av 10 min lunsj!)

2 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

SÅ sinnsykt flink du er!!! Du står virkelg på! Lykke til med neste oppgave og innlevering :) Klemmer

Lillesmurf - Kari sa...

Grattis med ferdig oppgave :)

SV: JA The bounty hunter var veldig bra :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails