onsdag, oktober 06, 2010

Modell for en dag

Dagen igår bestod av catwalk, show og glam. Jeg og Henriette brukte nemlig dagen som hårmodeller for Balmain. Her er litt bilder av hva dagen bestod av.

Skolebøker og iherdig lesing
 

Farging

Striping

Føning

Venting

Fiksing

Resultat 1 

Resultat 2



Show



  
Catwalk



















Resultat 3




















Balmain Hair er et merke som leverer extensions til salonger over hele verden. Stjerner som Jennifer Lopez, Sarah Jessica Parker, Beyoncè, Kate Winslet og Sienna Miller bli stadig observert med dette håret både ved tilstelninger, på premierer og privat. Det var en kjempegøy og ganske lang dag, så det var godt å komme i seng igår kveld. Lurer på om ikke jeg faktisk må skaffe meg enda litt mer hår, enn det jeg fikk med meg hjem. Det skal iallefall undersøkes ved neste frisørbesøk.

Klarer du å se på bildene hva som er ekte og falskt hår?

1 kommentarer:

Regine sa...

å så gøy!! fine dåke blei :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails