fredag, oktober 15, 2010

Dagens geniale tips

Det blir mye shopping tips her for tida merker jeg. Må roe an litt, men her er iallefall dagens helt geniale tips fra meg.

FeelUnique tilbakebetaler moms og toll!

Dersom du handler på FeelUnique for over 200 kr og må betale moms og toll når pakka kommer til Norge, er det ingen fare. FeelUnique betaler nemlig tilbake hele beløpet! Andre nettbutikker som StrawberryNet tilbyr også dette.

Det du gjør er:

- ta selvfølgelig vare på kvitteringen fra posten. Be dem gjerne gi deg en kopi av selve hentelappen, hvor det står hvor mye som er moms og hvor mye som er toll. (alle post i butikk, skal ha kopimaskin ved kassa)
- send en mail til care@feelunique.com med ordrenummeret, kvitteringen fra posten som vedlegg, og gjerne hvor mye beløpet blir i pund.

Jeg gjorde dette på ghd rettetangen jeg kjøpte derfra for et par uker siden. Jeg fikk svar etter 15 minutter(!!), og da var pengene allerede tilbakeført til kortet jeg brukte da jeg kjøpte varen. For en service!

Jeg kommer nok fortsatt til å prøve å holde bestillingene til under 200 kr, men denne servicen betyr at man kan spare enda mer enn utgangspunktet på enkeltprodukter som koster mer enn 200 kr. Som rettetenger, store sminkesett eller parfymer. Så nå har du enda en grunn til å handle på nett! :-)

2 kommentarer:

Lillesmurf - Kari sa...

SV: VI får håpe julenissen er ekstra snill mot oss to i år :)

Lillesmurf - Kari sa...

SV: Takk for det :)
Hvordan var din fredagskveld da søta?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails