torsdag, oktober 14, 2010

Kickback

For et par dager siden bestilte jeg meg et SpendOn Visakort med 500 kr på. Det dumper nok ned i postkassa om ikke lenge. Og det beste er, at jeg får det helt gratis!

Jeg har skrevet om kickback.no tidligere på bloggen. Det kan ikke bli mer genialt for oss som er ivrige nettshoppere. Det eneste du må gjøre er huske å gå innom siden til kickback før du handler eller laste ned en applikasjon til nettleseren din. (Gjelder ikke explorer) Du får prosentvis kickback på det du handler i nesten 150 forskjellige nettbutikker. Eksempel: Du handler på Nelly.com for 600 kr. Nelly gir 6% kickback, som betyr at du får godskrevet kontoen din med 36 kickback. Nevnte jeg at det var gratis?

Med kickbackene kan du bestille gavekort fra mange forskjellige butikker.


















Det er ulike beløper på gavekortene, så du trenger ikke samle i evighet for å bestille et gavekort. Utvalget av nettbutikker som gir kickback er stort og butikker som ASOS, Blush, Feelunique, Lookfantastic, Nelly, Expedia og NetonNet er som sagt bare noen.

Sjekk ut Kickback!

2 kommentarer:

Lillesmurf - Kari sa...

SV: SÅ bra og høre at det faktisk funker :) Takk for tips om enda ett selskap :) Det skal sjekkes ut :D

Kristine Marie sa...

Ja det er liksom gøyere å prøve det ut, når man vet at det faktisk fungerer. Anbefales! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails