mandag, april 27, 2009

Ny uke, nye muligheter

Jeg har oppdatert kommentarfeltet på bloggen, slik at det forhåpentligvis gjør det lettere for mine trofaste lesere å kommentere. Nå popper det ut et vindu, så du slipper å inn på hvert innlegg for å kommentere, samt at du kan hukke av på "mail-abonnement" som betyr at du får mail dersom noen andre kommenterer på samme innlegg, eller jeg for eksempel skriver et svar på kommentaren din. Håper dere fortsetter å kommentere folkens?! :)

Idag var starten på siste uke i praksis i 1. klasse. Vi er 4 studenter som har ansvaret for omtrent alt av undervisning denne uka. Veldig lærerikt og interessant, men også utfordrende til tider. Selv om vi er 4 studenter, noe som er ganske luksus, er det fortsatt mye å lære. All ære til Inger som har mesteparten av timene med de herlige, men aktive barna helt alene! Jeg har faktisk undervist i engelsk idag. Slå den! Ettersom det er for 1. klasse krever det ikke så fryktelig mye språklig av meg, men det veier opp på andre ting. :P Gøy var det uansett! Merker på Google leseren at det er mandag og ny uke idag, etter å ha lest meg gjennom 46 nye innlegg(!!) Kjempegøy å lese på alt fra volontørblogg i Equador til inspirasjonsblogg med stadig nye malerier og tegninger. Med andre ord; hva skulle jeg gjort uten Google Reader!?

 

2 kommentarer:

Magne sa...

Hva er google reader da, Kristine?
Magne

Kristine Marie sa...

Sjekk denne; :)
http://kristinemaries.blogspot.com/2007/10/tips.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails