mandag, april 13, 2009

Siste påskedag

Dette holder jeg på med den aller siste dagen i påska;

Organisering på høyt nivå..

Jeg har abonnert på bladet Kamille i snart 2 år, hvilket betyr at jeg har veldig veldig mange kamille-blader liggende rundt forbi. Jeg elsker mildt sagt dette bladet, og leser det fra perm til perm hver gang det kommer i posten. Men jeg kan ikke ta vare på alt, og bladene begynner nå å ta opp en del plass på kontoret, soverommet og litt rundt forbi. Så da må det litt organisering til! :)

Jeg klipper ut alt jeg ønsker å ta vare på av mote, interiør, reise og mat-reportasjer og skal lage en perm med hver av disse som jeg bare kan bla opp i når jeg trenger inspirasjon eller vil kikke på noe. Smart?

Det er selvfølgelig litt arbeid når jeg har to år med kamille-blader liggende, og sååå mye jeg ønsker å ta vare på, men jeg er godt i gang..


Kanskje et tips dersom du abonnerer på et blad og har alt for mange liggende??

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails