torsdag, april 02, 2009

Torsdagsgjengen

Et lite innlegg til de skjønneste jentene på jord.. :) Igår var det nok en gang duket for torsdagsgjeng-kveld. ;) Jeg gleder meg like mye hver gang og selv om det kom på en onsdag denne gang, lå det an til å bli en bra kveld. Vi feiret bursdagen til Anne som er førstemann til 22 år.. ..og det ble ballonger, prinsessekroner, kake, is, brus og myyye latter og kos. :) Jeg må ærlig innrømme at det er litt kjipt at det er 4 uker mellom hver gang, for det er så utrolig koselig når vi samles! :) Setter utrolig stor pris på dere jenter!! Dere er så skjønne, og det er så godt å treffe dere! Så jeg gleder meg allerede til neste gang og ikke minst til en deilig tur sørover i juni! ;) Gla i dere jenter!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kristine:)
Måtte jo nesten innom å sjekke ut bloggen din, flink du er;)Stas at vi også er med her..hehe:p
Er altid såå koselig når vi samles, så må bare takke for enda en hærlig kveld med dere!! Gleder meg super masse til turen vår, blir dig:):)
Klem camilla:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails