onsdag, januar 13, 2010

Godbiter

Foruten min fantastiske Calvin Klein kjole, hadde jeg også med meg noen andre godbiter i bagasjen hjem fra USA.

Jeg fant disse supre joggeskoene fra Mizuno..















..den beste shampo og balsam fra Catwalk
..smoky eyes set fra Sally Hansen

Jeg fikk også med meg en tennisrackert og litt treningstøy, og en god del godteri faktisk. Noen kilo M&M, snickers, mentos og mini-marshmallows. (Som forøvrig ble testet ut i kakaoen igår kveld. Nam!) Og det er jo egentlig ingen grunn til å si dette for de som kjenner meg, men ALT ble selvfølgelig handlet på salg!! :-)

Jeg er veldig glad i mentos, og jeg plukker alltid ut de rosa først siden de er best. Dersom du også er som meg kan jeg anbefale nye mentos jordbær..
(Foto: google.com)

En mentos med bare de rosa!! Anbefales..

4 kommentarer:

Anne Jorunn :) sa...

rosa mentos er beeest :)
veldig koselig å prate med deg!! :)

Inger-Lynn Myre sa...

Ja rosamentos er BEST!! Ble så nysjering på den smokyeys pakka di,har du brukt det før? Funker det bra? :)

Kristine Marie sa...

Har ikke prøvd å lage smoky eyes på ordentlig før, så det blir spennende.. :-) Må bare finne en anledning.. :-P

Inger-Lynn Myre sa...

Ok,vi lærte det på skolen,så jeg kan det men føler jeg ikke helt edna har funet det rette utstyret eller øyenskygge å lage det med. man kan i grunnen lage det med så mange forskjellige farger også. er så gøy med sminke :) kanskje en dag så tar jeg make-up skole :) virker knall gøy! Men først vil jeg jobbe litt som hudpelier :) Men si fra åssen det går da,er spent på om det funker :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails