fredag, januar 22, 2010

Shopping

Tenkte jeg skulle oppdatere folket på hvordan det går med shoppestoppen min. Utifra overskriften skulle en kanskje tro at jeg hadde sprukket, men det har jeg ikke. Faktisk går det overraskende bra. Deilig å kunne nyte det jeg har handlet de siste månedene og samtidig se at den nye lønningen bare sitter der på konto. God deal egentlig. Selv om det selvfølgelig stadig dukker opp ting jeg gjerne skulle hatt i skapet eller bokhylla, får det heller vente en stund til. :-)

Fant en smart side her forleden som gir deg gode fordeler ved å handle på nett. Den norske siden kickback.no gir deg fordeler ved å handle på nett og gir deg "kickbacks" på det du handler. Dette kan igjen byttes ut med gavekort på ulike butikker som H&M, G-Sport, Bilettservice og mange andre.

Butikker som Nelly, Ellos, Lookfantastic, Play. com og 111 andre nettbutikker er alle med i dealen. Sjekk ut kickback.no!!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails