onsdag, januar 06, 2010

Why I love America

Det er selfølgelig mange grunner til at jeg elsker statene, men en av grunnene fant jeg tydelig igår da jeg var på butikken Bed, Bath & Beyond. Vi har planer om å pusse opp badet hjemme etterhvert, så jeg tenkte å ta en kikk for å finne litt inspirasjon. Jeg gikk gjennom baderomsavdelingen og fant mye fint. Veldig mye. Så for de som skal pusse opp badet, sjekk hyllene for pumpeflasker og annet til badet..









































(Foto: Kristine Marie)
Dette er 3 hele reoler med ulike mønstre og former på ting til badet, og det er akkurat det jeg elsker med USA! For et utvalg!! Til og med på sånne småting som pumpeflasker til såpe og tørkepapirholder. Så dersom du har en kanskje litt merkelig smak på blant annet baderomsting, ta turen over. Her finner du absolutt alt!

Det er mye jeg ikke liker med statene også altså, men det for bli en annen gang..

2 kommentarer:

Janne sa...

pst, fint frontbilde :) d va en flink fotograf!!

Kristine Marie sa...

Ja fotografen er ekstremt flink. :-) Lurer på om ikke hun blir proffesjonell etterhvert. ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails