søndag, januar 03, 2010

Downtown

Idag har vi vært downtown Chicago. Fantastisk by!! Prøvde ut mitt nye kamera og tenkte å fremkalle noen av disse bildene jeg tok mens vi kjørte rundt. Ja vi kjørte rundt, ettersom det var vind og -15 grader ute. Frigo!






















(Foto: Kristine Marie)

Det siste bildet er fra Ed Debevic's. En fantastisk restaurant hvor servitørene med vilje er sure, slenger fra seg menyen og tvinger alle til å gå med hatt. Utrolig god stemning faktisk, og det hele topper seg selvfølgelig når hele personalet danser på bordene. Fantastisk!

3 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Å,så fine bilder! Du er flink!! utrolig kult å ha det på veggen :) Vi skal kanskje til chicago i år :) håper vi får det til :) min mor var der for ikke så lenge siden.. wow for en by!! I can´t wait :) kjempe vittig med den resturangen... haha.. ;) gøygøy :) Kos dere videre!!

IL

Kristine Marie sa...

Ja Chicago er en helt fantatisk by! Dere burde gå innom Ed Debevics, fantastisk god mat og utrolig artig sted. :-)

Eivind (tilfeldig surfer) sa...

Ja, de svart/hvitt-bildene der var fine, jeg likte spesielt de to siste!

Kunne godt tenkt meg å sett dem i litt større format/ høyere oppløsning.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails