torsdag, desember 31, 2009

Kick

Den siste måneden har jeg fått skikkelig bloggekick. (Om du ikke hadde merket det..) Jeg elsker å skrive, og for meg er det en fantastisk måte å få utløp for litt tanker og ideer, samtidig som jeg får tankene litt bort fra andre ting. Kanskje en slags terapi?

Det er selvfølgelig også gøy å se at det er stadig flere som leser bloggen jevnlig. Bare i desember var det over 500 ulike personer som var innom. Det synes jeg er stas. Jeg kan ikke love at aktiviteten kommer til å bli like høy i året og månedene som kommer, men det blir nok noe. :-)

Nyttårsfeiringen i år blir feiret på skikkelig amerikansk vis, med god mat hos noen venner i nærheten. Antrekket er lite pyntet og fyrverkeri er ikke lov, så det blir spennende å se hvordan kvelden blir. Skulle gjerne vært å feiret med gjengen på Sødal Terrasse, men vi får ta det igjen til neste år. ;-)

Ønsker alle et riktig godt nyttår og en fantastisk feiring av det nye året som kommer!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails