mandag, desember 21, 2009

Så gjør vi så når vi pakker vår koffert..

Idag er den store pakke og vaskedagen. Det er bare noen få dager til vi drar til statene, og det er en del som skjer før det, så da er det greit å være litt tidlig ute med pakkingen. Jeg må jo ikke minst passe på å få med meg nok varmt tøy! Jeg har jo ikke allverdens, men jeg må iallefall få med det jeg har. Hele huset skal også vaskes fra topp til tå. Ingenting er verre enn å komme tilbake til et skittent hus etter en ferie, spør du meg!

De siste dagene har vært ganske slappe. Jeg var på jobb noen timer i går, men merker at formen enda ikke er helt på topp. Jeg tar det fortsatt rolig, men idag er det tid for å ta i et tak. Det hjelper jo litt at halvparten av kanalene på tv'en fortsatt ikke er tilbake etter regnværet forrige mandag. Nrk super, tv2 sebra og movies for men frister jo ikke akkurat mest.. På fredag satt jeg og hørte på semifinalen i håndball, siden tv2 sumo nekter å vise noe ettersom jeg er i Spania.  Skjønner ikke hvordan folk overlevde bare med radio?

Må forresten bare nevne at jeg idag våknet på en utrolig herlig måte. Nemlig av lukten av nybakte grove rundstykker som verdens beste mann hadde laget! Mmmh..

1 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Lykke til med vasking og pakking :) Helt ening at det er ikke noe greit å komme hjem til skitent hus etter ferie.. så derfor har vi å rydda og vasket i oslo før i dro hjem :) Digg å våkne til nylaget rundstykker :) hørtes helt fantastisk ut! heldig du er :) Men dere må ha god god tur til usa og kos dere en hel hau <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails