lørdag, desember 05, 2009

In need of tips

Jeg er på jakt etter en ny maskara. Noen som har noen tips??

Jeg har lenge brukt Loreal's double extention. Den er helt fantastisk å fjerne på kvelden, ettersom den går av bare ved å bruke varmt vann. Men jeg er på jakt etter en som gir bedre volum, så jeg har akkurat kjøpt denne fra Avon, som jeg tenkte jeg skulle prøve ut..


















Kikker litt på ebay etter forskjellige merker jeg kjenner til fra før, og tenkte å prøve flere for å finne den jeg liker best. Men det finnes jo uutrolig mange typer! Har du en maskara du kan anbefale??

3 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Jeg bruker fortiden The colossal fra maybelline,den er jeg ganske fornøyd med :) Men anbefarler også Dior maskaraer og helena Rubensatin(hvet ikke åssen det staves ;) )

Kristine Marie sa...

Tusen takk for gode tips! :-)

Teknogerd sa...

Jeg har faktisk ID maskaraen. Har ikke brukt den så mye enda, men jeg er veldig fornøyd med den :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails