torsdag, desember 17, 2009

Anbefaling

Jeg er innom en del blogger jevnlig. Jeg er så heldig å ha mange venner som har kastet seg på bloggebølgen og som gjør at jeg kan følge med på hva som skjer helt fra Spania. Men det er en spesiell blogg jeg stadig vender tilbake til og som jeg gleder meg til å lese hver gang det det dukker opp nye innlegg i google leseren. Det er bloggen til Monique. Hun vet definitivt hva som skjer, og skriver på en utrolig inspirerende måte! Jeg er over gjennomsnittet opptatt i klær og mote, og det skader jo ikke da at Monique har over gjennomsnittet peiling! Jeg blir stadig inspirert, enten det er til å prøve noe nytt med sminke, klær eller bare å bruke tid på meg selv og nyte øyeblikket. Så for de som er interessert; bloggen til Monique anbefales på det sterkeste!!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails