mandag, desember 07, 2009

I ♥ NY

Nå er det ikke lenge til vi drar til USA. Forrige gang jeg var der tok vi turen innom New York, og jeg må bare få sagt at jeg elsker den byen! Det blir nok ikke tid til noe besøk denne gangen, men tilbake skal jeg, før eller senere! Jeg elsker å gå gatelangs i New York, kikke på de utallige butikkene og alle menneskene fra forskjellige kulturer som er samlet på ett sted.

Det er utrolig mye det går an å gjøre og oppleve i New York. Etter alle de typiske turist-tingene, er det forsatt utallige muligheter igjen. Noe av det jeg har lyst til å gjøre neste gang er å;
- ta en kaffe på The National Underground, baren til Gavin og Joey DeGraw i East Village
- shoppe på Woodburry Outlet med over 220 outlet-butikker, 1 times kjøretur fra Manhattan

For flere tips til ting å gjøre i NY, sjekk ut Tversover.

Akkurat nå skulle jeg gjerne stått foran Rockefeller Senter å sett opp på det 25 meter høye juletreet som står der, av typen norsk gran med over 25 000 glitrende julelys. Da snakker vi lykkelig julestemning!

Sjekk ut klippet fra tenningen av juletreet ifjor.

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails