tirsdag, desember 08, 2009

Ny favoritt

Jeg har jo helt glemt å legge ut bilder av min nye favorittbutikk! Etter at vi flyttet til Spania har jeg lagt min elsk på denne butikken som heter Bijou Brigitte. Den er stappet full av de fineste smykker, øredobber og armbånd til de laveste priser. Ligner litt på Glitter som vi har i Norge, bare 10 ganger mer utvalg!! Jada jeg elsker alt som man kan pynte seg med.. :-)

Denne butikken tror jeg egentlig er fra Tyskland og finnes mange steder ellers i Europa, så for de som tilfeldigvis går forbi en Bijou Birgitte, anbefales på sterkeste å ta en kikk! Dersom du er interessert i dill som øredobber og smykker så klart..

3 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

ÅÅ,det så ut som en butikk jeg kunne ha likt!! Nice :)

Teknogerd sa...

DIGG!Kan tenke meg du liker deg der, ja ;) Ser utrolig gøy ut! :D

Kristine Marie sa...

Ja helt fantastisk! :-) Ekstremt utvalg, uansett farge du er på jakt etter. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails