søndag, desember 20, 2009

Nettshopping

Jeg vet ikke om jeg vil gå så langt som å kalle meg en shopoholiker, men jeg er glad i en god shoppingrunde, det skal sies. De siste årene har jeg også blitt veldig glad i å handle på nett. Det finnes mye større utvalg, du slipper å gå i butikker og du får det som regel alltid billigere! Dersom du ikke har oppdaget nettshopping enda, har du virkelig gått glipp av noe. Om ikke annet, kunne du iallefall spart en del penger. Ifjor kjøpte jeg 95 % av alle julegavene på nett, og det er jo så enkelt når det bare kommer rett i postkassa!

Her kommer uansett et lite tips til alle som er glad i å handle på nettet, eller som er interessert i å spare penger.












Jenterabatt .com er en genial side med oversikt over ulike nettbutikker hvor du kan få ulike rabatter. Det kan være avslag i pris, gratis frakt osv. Her finner du butikker som H&M, Nelly, Scandic, CDON, Stormberg og Vero Moda. Bare for å nevne noen! Du kan også legge inn rabattkoder selv.

Selv om det nok er i seineste laget for julegavene i år, er det vel snart noen som har bursdag?? Dersom du handler på nett, gå innom denne siden og sjekk om det finnes en rabattkode du kan få med på kjøpet.

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails