torsdag, desember 10, 2009

Shop till you drop

Det er ikke akkurat det jeg har gjort idag, men mye har skjedd i det siste og jeg trengte en skikkelig oppkvikker. Jeg har et lite motto som sier at shopping er som balsam for sjelen, og det er det virkelig. :-) Så da tok vi turen til kjøpesenteret i nærheten og der fant jeg selvsagt noen godbiter. Jeg fant til og med flere ting jeg virkelig trenger, og da blir jeg i ekstra godt humør.

Disse lekre støvlettene står på ønskelisten min for i år, og jeg var så heldig å finne disse på Marypaz til den nette sum av 290 kr


















Ekstra varm strømpebukse og knestrømper fra Blanco
En supervarm og stilig jakke fra H&M


















Et kjempefint smykke og to armbånd, som selvfølgelig passer sammen med flere par øredobber jeg har fra før, fra Bijou Brigitte


















Da jeg var på kjøpesenteret idag, så jeg til min store overraskelse at det var en Bijou Brigitte butikk der! Den ligger i en del av senteret hvor det er flere mobil-butikker og forskjellig som jeg sjeldent er innom, så jeg hadde ikke lagt merke til den før. Trodde jeg måtte helt til Alicante for å finne den, så når jeg så at den finnes her også ble jeg superglad!!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails