fredag, desember 18, 2009

7 days to go!

Om nøyaktig en uke sitter jeg på et fly over atlanteren! Jeg gleder meg utrolig mye, og eneste bekymringen nå er den voldsomme stigningen i dollarkursen! Men jeg tar ikke så fryktelig tungt på det..

Jeg har ikke vært helt i form de siste par dagene, så jeg håper det også bedrer seg ganske fort. Det er deilig å slappe av og ta det rolig, men det begrenser seg hvor lenge det er gøy i lengden. Nå er det jo bare noen få dager til julaften, og da må jeg iallefall være i form. Har jo ikke vært de største juleforberedelsene i år, men gode gammeldagse julekort, samt noen små overraskelser er "as we speak" på vei til Norge. Da jeg kikket i posthylla i går hadde det jammen meg kommet en liten overraskelse til meg også. Mer om den imorgen..

1 kommentarer:

Anonym sa...

God bedring Kristine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails