onsdag, desember 09, 2009

Ønsker

Det nærmer seg jul ja, og i og med at jeg bare er 22 har jeg selvfølgelig skrevet en ønskeliste. Det skriver jeg egentlig stadig vekk, ikke bare i disse juletider. I år blir det nok ikke mye av dette under treet, og om det blir kommer jeg nok til å stå for det selv, men jeg synes det er gøy å vite hva andre ønsker seg, så her er altså mine ønsker for julen 2009:
  • Digitalkamera, kompakt av typen Panasonic Lumix ZR1
  • Ullundertøy fra Kari Traa
  • Brettspill, type "El Grande"
  • Bøker, "Sprengeren", "Studio sex", av Liza Marklund, "Lost symbol" av Dan Brown
  • Gossip Girl Sesong 2, One Tree Hill Sesong 5
  • Flybilletter til New York, USA
  • Spansk-norske oppgavebøker
  • En palme til å ha med hjem til Norge, eller appelsintre
  • Varm jakke, parkas eller kåpe
  • CD'er, Sigvart Dagsland, Marit Larsen, Rascal Flatts +++
  • Nytt minnekort til speilrefleksen, type CF
  • Julepynt med engler
  • Nike treningsbukse og treningsdress
  • Nye joggesko
  • Høye støvletter, sorte
  • Konsertbilleter til A-ha
  • Photoshop
  • Tennisrackert
  • Øredobber, smykker, armbånd
  • Julemusikk
  • VW Beetle cabriolet :-)
Særlig den siste der håper jeg står utenfor døra med en sløyfe på julaften. :-) Det som egentlig er det kjipeste med jula i år er at jeg har ingen å GI gaver til. Eller jeg har mange jeg vil gi til, men det er ikke så lett å få sendt så mye fra Spania til Norge. Jeg synes det er gøyere å gi bort gaver enn å få selv, så selv om jeg og min kjære har avtalt at vi ikke skal gi hverandre gaver i år, blir det nok en liten en likevel. :-)

PS: Listen vil bli oppdatert fortløpende

I morgen kommer bilder av vårt fantastiske syden-juletre, så følg med.. :-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

VW Beetle? når du kan øsnke deg en Fusion?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails