onsdag, desember 16, 2009

Rotløs

Det er ikke alltid en god følelse. Følelsen av å være rotløs. Jeg føler meg litt rotløs. Jeg har bodd i utlandet nå i 4 måneder. På de 4 månedene har jeg ikke savnet Kristiansand en eneste gang. Det er nesten litt trist. Ja jeg savner mange av folkene der, jeg savner livet på BR, torsdagsgjengen og den gode kakaoen på UiA. Men i det store og det hele; ikke en eneste gang.. Det er på mange måter litt vondt at jeg ikke føler jeg hører til noe sted, at jeg ikke hører hjemme liksom. Samtidig som det åpner for nye muligheter. Men foreløpig vet jeg ikke hvilke muligheter det skulle være. Heldigvis har jeg enda noen måneder på å be og tenke over det. Mennesker kan man jo holde kontakten med uansett om man bor på samme sted eller ikke.

Foreløpig føles det mest vondt å være rotløs.

1 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Jeg kjønner deg sååå godt!! Føler det også sånn.. Men begynner å føle meg ganske hjemme i oslo,men føler også jeg har et behov for å ut i verden å se andre plasser før vi slår oss ned en plass.. Men jeg forstår hva du mener og skal be om at dere må finne dere en plass dere kan føle dere hjemme :) men sant skal sises at kr,sand er jo ikke den mest spennede plassen å bo.. samme med meg at jeg savner folk her og sånn men ikke plassen eller voie.. savner absolutt ikke voie!! Men vi får bare legge det i guds hender,tror det er meningen at vi skal bevege litt på oss nå mens vi er unge og branløse. Lykke til :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails