fredag, mai 01, 2009

1. mai

Det har vært tidenes 1. mai. Ikke med tanke på arbeidernes dag og politisk sett, men værmessig. Jeg har slikket sol i bikini i nesten 4 timer idag! :) Oh yess! Aldri før har jeg hatt så mye skille på kroppen før 17. mai, selvfølgelig bortsett fra det året jeg bodde på Hawaii. Det passer meg utmerket ettersom jeg skal i konfirmasjon neste uke, og har store planer om å gå med min nyinnkjøpte sommerkjole. Jeg er ferdig med 2 ukers praksis i 1. klasse. På mange måter er det ganske vemodig, for jeg trivdes utrolig godt. En utrolig herlig gjeng med barn, en fantastisk dyktig øvingslærer og imøtekommende kolleger. Skulle gjerne vært lenger, men på mange måter også godt å være ferdig. Neste uke er det på'n igjen på UiA i 4 dager, før det er klart for en lang eksamensperiode. Jeg har "bare" 3 eksamener dette semesteret, med ca 1 uke mellom hver eksamen. Det braker først løs med hjemmeeksamen på selveste 18. mai. Så mer solslikking skal det nok bli! ;)

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails