torsdag, mai 28, 2009

Innspurten

Som du ser er det over en uke siden sist inlegg. Dette skyldes en mengde grunner, blant annet dette;
- hjemmeeksamen i PED-219
- jobb
- lesing til ny eksamen
- planlegging av pinsefestival
- noen som stjal hengeren vår, med påfølgende biljakt
- som resulterte i ekstremt lite søvn
- overnatting i Bergen, med kurs
- skriftlig eksamen i NO-116
- jobb
- enda mer lesing til ny eksamen

Er ikke helt sikker på om hodet takler mer informasjon nå, uten at det jeg lærte tidligere blir skjøvet ut, men nå er jo heldigvis eksamen nr 1 og nr 2 ferdig. Bare 1 igjen! Imellom nå og neste eksamen blir det en heidundranes pinsefestival på Tangen, med over 550 påmeldte! Jeg og Janne skal ha kreativ gruppe med litt kortlaging og forskjellig, så det blir spennende. Ellers er det mye avslutninger for tida. Avslutning med FIRE, 2 flu og Susannah som slutter på jobb. Selv om jeg er glad for å ha overtatt hennes vakter i sommer, er det trist at min kjære pilates og yoga-treningspartner skal flytte. Men hun begynner et nytt og bedre liv som student i Nederland, så det blir nok kjempebra! :) Snart er det konsert, varmere strøk, jentetur og fullføring av 2. skoleår, men jeg skal prøve å få oppdatert litt innimellom.

Lykke til med eksamen for de som har det!

 

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails