mandag, mai 04, 2009

O lykke ♥

Igår fant jeg ut hvordan jeg skulle formatere minnekortet til kameraet mitt, slik at det nå har plass til 2419 bilder istedenfor bare 127. O Lykke siden jeg skal fotografere i konfirmasjon til søndag.

Jeg prøvde også blitsen fra et gammelt kamera som jeg har fått av min bedre halvdel, og jammen meg virket ikke det også! O lykke nå kan jeg blitse i vei. :)

Idag har jeg vært å fått ansiktsbehandling og nakkemassasje hos en hudpleiesalong. Utrolig deilig, selv om jeg så ut som en neger etterpå..(!!) Jeg var naturlig nok helt rød i fjeset og skulle få "litt" pudder for å dekke dette, men endte med full foundation litt mørkere enn hva jeg pleier kan du si. Men det var uansett en behagelig opplevelse. :)

Det skal ikke så veldig mye til for å glede meg. Enkelte mener jeg er som et barn som blir glad bare godteskåla kommer på bordet. Det kan kanskje stemme. Men jeg gleder meg over mange små ting i hverdagen, og selvfølgelig noen store ting.

Dette er noe av det som gjør meg lykkelig:
- solstråler i fjeset gjennom vinduet på morraen
- varm vind på beina når jeg kjører moped
- reint sengetøy
- gode venner
- torsdagsklubben
- brev i postkassa fra noen jeg kjenner
- Creme Jubileum, melkesjokolade med brownies
- god musikk på Radio Norge
- noen som venter på meg når jeg kommer hjem
- shopping
- komme ut av dusjen etter en skikkelig god treningsøkt
- å svømme
- varmen om sommeren
- lovsang
- vakre blomster som lukter godt
- å ta bilder av vakre blomster
- smoothie på kaffegalleriet
- våkne midt på natta og kjenne at det ligger noen ved siden av meg
- en god film
- dans
- et varmt teppe og en god kakao
- smil og latter hos små barn
- å vite at jeg er Guds høyt elskede datter!

Det er en god mix av materielle ting og andre ting som gjør meg lykkelig. Men mest er det hvordan jeg føler meg som er avgjørende. Det å vite at jeg er elsket og betyr noe for noen, er uerstattelig. ♥

Hva gjør deg lykkelig??

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails