mandag, mai 11, 2009

Mye skjedd

Det har vært en begivenhetsrik helg kan man si på mange måter. Det begynte med at jeg hadde siste forelesning på fredag. Jippiii! ;)

Jeg tok en rolig kveld, til min kjære kom hjem å spurte hvor jeg hadde parkert mopeden min. Det viste seg at noen hadde stjelt våre to mopeder, og vi ringte selvfølgelig til politiet. Mens vi sto i telefonen og de var på vei opp, så vi to personer som gikk inn i en garasje rett foran huset vårt, og stjal en tredje moped! Da de hadde forsvunnet på denne tredje mopeden, gikk vi ut for å lete etter våre mopeder. Hvilket vi fant, men etter at de hadde gått løs på deksler og litt forskjellig med skiftenøkkel. Utrolig festlig å ikke ha rattlås lenger, men jeg kan jo brife med at jeg har levert min første anmeldelse. (Om det er noe å brife med..?)

Vi hadde en koselig lørdag, med avskjed for svigerfar som skal ut i militære plikter et par måneder. Bløtekake og ribbe på en vanlig lørdag i mai, ikke værst! Så var det hjem å lage potetsalat.

Jeg hadde nemlig fått i oppgave å lage potetsalat til ho her..


..som konfirmerte seg igår 10. mai! Gratulerer! :)

(Det ble forøvrig en meget vellykket potetsalat! ;) Og imens vi koste oss med den, koldtbord, bløtekake og en del annen god mat, opplevde lillebror en ikke fullt så hyggelig tur til Kongeparken..

Nå er det tid for lesing og soling. Snakkes!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails