torsdag, mai 14, 2009

Gloser

I disse dager leser jeg iherdig til eksamen i pedagogikk og norsk som jeg skal ha henholdsvis 18. og 26. mai. Interessant stoff, men det er en god del sider å pløye gjennom. Og med 17. mai feiring, øygospel og en liten tur til Bergen innimellom alt, kjenner jeg at jeg er glad for å ha kommet så godt igang. :) Men jeg leser ikke bare til eksamen. Jeg løser også monstersudoku, supersudoku og andre sudokuer. ;) Og jeg leser gloser! Kjipt, tenker du kanskje. Men dette er ytterst frivillig. Jeg leser nemlig gloser på spansk! Forrige uke dumpa nemlig denne.. ..ned i postkassa mi. En spansk bok med tilhørende cd. (som forøvrig går på fullt i anlegget i bilen..) Jeg gleder meg til å lære mer! Hasta luego!

1 kommentarer:

Siri sa...

So kjekt at du he blogg!:) Å bra e den oxo!:) Ser du he tjuvstarta litt me spansken! Skjønna ikkje kossn du fe tid t d midt i eksamensperioda, men d e tydeli at du e litt meir strukturert i skulearbeidet enn mej.. Ej ska vel kanskje berre vere gla for at der e nåken av oss so kan gjere sej litt forstått der nede første periode:) Ej gleda mej t å bli bedre kjent me dåkke å jobbe sammen i Spania!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails