mandag, mai 18, 2009

Feber

Norge har fått roet seg en smule etter både nasjonaldag og nasjonalfest med Melodi Grand Prix, alt på en helg. For det er ingen tvil om at Norge fulgte med. NRK melder om historiske seertall hvor det på det meste var 2,3 millioner nordmenn som så på finalen. Det er omtrent alle som har mulighet til å se på tv!

Da var det ikke et særlig sjakktrekk av Alexander Rybak å inviterer hele Norge på direkten til hjemkomsten på Gardermoen, som forøvrig endte i totalt kaos. Noen nyhetsbyråer melder at så mange som 2 milliarder mennesker fra hele verden så finalen fra Moskva. Aner jeg en MGP-feber??

Det er iallefall ingen tvil om at sirkuset rundt Alexander og MGP ikke kommer til å avta med det første. Det er heller ingen tvil om at jeg egentlig burde skrive hjemmeeksamen i pedagogikk og ikke oppdatere bloggen. :)

Så vi sees til onsdag kl 14, da forhåpentligvis en meget god hjemmeeksamen er ferdig levert!

3 kommentarer:

Kjøde sa...

Hehe, nå må du gå tilbake til eksamenen din. Jeg derimot kan gjøre hva jeg vil, for jeg er ferdig med eksamen :)

Kristine Marie sa...

Grattis grattis! :) Ikke værst å være ferdig så tidlig på våren! Har det gått greit også?

Magne Myhren sa...

Artig å følge med på bloggen din, Kristine.
Forøvrig er jeg på den andre siden av rettebunkene enn deg, og jeg må snart fortsette å rette flere innleveringer.
Magne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails