lørdag, juni 19, 2010

Dilemma

Selv om det er en stund enda til jeg skal tilbake på skolebenken, er det allikevel litt som må ordnes. Semesterregistrering, timeplaner og velging av klasse. Kanskje litt tidlig, tenker du? Jo fortere jeg får gjort dette, jo fortere kommer stipendet inn på konto og jo mindre blir det å ordne rett før skolestart. Så jeg er godt i gang kan man si.. Men jeg har et lite dilemma.

På mat og helse 1, faget jeg skal ta i høst, er det to klasser. Siden jeg nå har hatt permisjon ett år, får jeg velge hvilken klasse jeg vil gå i. Jeg kjenner foreløpig bare et par stykker som skal ta dette faget i år, derfor velger jeg klasse etter timeplanen. Men det viser seg å være ganske så vanskelig. Dilemmaet er nemlig; FLU 1 har undervisning mandag - torsdag og studiedag fredag. FLU 2 har undervisning mandag, onsdag og fredag, og studiedag tirsdag OG torsdag. Det virker kanskje ikke så komplisert, da den ene klassen har to studiedager og den andre bare har en. Men mye av undervisningen er obligatorisk, blant annet mandagen, noe som betyr at valget står mellom langhelg eller fri to dager i uka og aldri langhelg.

Jeg heller litt mot den ene av klassene, men trenger tips! Noen som har noen formening??

1 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Lang helg er jo digg da :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails