søndag, juni 27, 2010

Pikkpakk

Nå er det bare noen få dager igjen til vi drar til Norge. Eller rettere sagt; flytter til Norge. Og jammen meg er det mye som skal pakkes før den tid. Vi er på god vei, og den del av baggene står allerede ferdig pakket men det er fortsatt en del igjen. Jeg er sjeleglad for at vi ikke skal fly, men selv om vi har forholdsvis god plass i bilen er det likevel ikke plass til alt. Vi trodde vi pakket sparsommelig når vi reiste nedover ifjor, men det er jo tross alt snart ett år siden! (og adskillige innkjøp senere..) Så da kommer speiderferdighetene til god nytte, der jeg ble ekspert på pakking og stapping. I tilegg jukser vi litt med vakumposer. En helt genial oppfinnelse, som absolutt bør prøves. Den minsker innholdet med over 70 %!
.
(PS: Posene kan kjøpes på ebay.com.)














Rot for å få oversikt, hører alltid med..














Det begynner endelig å se tomt ut!


















Litt mer pakking og siste finish i leiligheten, så er vi klare for Norge!

6 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Genialt med sånne vakumposer,hvor finner mann det?

Kristine Marie sa...

På ebay! :-) Bare søk på vacuum bag, så får du opp mange forskjellige typer. Jeg tror jeg betalte rundt 4 dollar for en pose med 2 stk i. :-)

Janne sa...

blir koooos når dere kommer hjem.Vet dere eksakt dato? gleeeeeder meg masssssse!!!!

Kristine Marie sa...

Vi kommer hjem til søndag!! :-) Jey!

janne sa...

åååå gøy. synd jeg er bortreist da, men kommer hjem igjen på tirsdag!!! ferdig med pakkinga?
klem klem klem

Kristine Marie sa...

Ja nå er alt pakket klart i bilen. Reiser herfra imorgen tidlig. :-) Ringer deg neste uke, snuppa! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails