søndag, juni 13, 2010

Mitt skattkammer

Som dere vet er jeg glad i å pynte meg, og jeg er spesielt glad i tilbehør. Derfor er jeg, ikke overasskende, super super glad i mitt lekre smykkeskrin. Mitt skattkammer.

Jeg var så heldig å komme over dette flotte smykkeskrinet på netthandelen.no og noen uker etterpå dumpet det ned en hentelapp i postkassen. Siden da har dette vært min absolutte favoritt-dings.












































Etter å ha bodd et år i Spania, et land som er helt ekstreme på tilbehør og dill, har samlingen min med smykker, armbånd og øredobber blitt betraktelig større. Det er også ganske mye billigere enn i Norge, og det er jo ikke akkurat som tilbehør går ut på dato. Så nå lurer jeg på å skaffe meg et øredobbstativ, ettersom smykkeskrinet begynner å bli ganske så fullt..

I love my accessories!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails