onsdag, juli 14, 2010

Dagens pakke

Det er lenge siden forrige gang jeg handlet på nett. Flere måneder tror jeg. Mest fordi vi har flyttet og det er vanskelig å passe på at pakka kommer dit den skal og ikke til forrige adresse osv. Men idag kom første pakken. Fra ingen annen en giganten på skjønnhetsprodukter, feelunique. Pga momsen har jeg bestilt ganske små pakker derfra og idag kom altså del 1. To herlige neglelakker fra Essie.

Fra venstre: 518 Princess Pink, 600 Click it or Ticket



















Jeg har etterhvert prøvd en del forskjellige merker når det kommer til neglelakk, men egentlig aldri funnet et merke jeg er superfornøyd med. Neglelakkene fra H&M er svake i fargene og går av etter bare 2 dager. Neglelakkene fra Chanel synes jeg tjukner på en måte som gjør at det aldri blir jevnt og iallefall ikke pent. Så nå er jeg veldig klar for å prøve Essie som jeg har hørt mye positivt om. Jeg knallet til og kjøpte like godt to neglelakker i skikkelige sommerfarger!
Essie - 518 Princess Pink


















Så langt er jeg kjempefornøyd med Essie. Fargene er kjempefine og etter to strøk ser fargen prikk lik ut som i flasken. Denne fargen var litt mer metallisk enn jeg hadde sett for meg, men viste seg likevel å være superfin på. I tilegg la den seg bare helt perfekt på neglene og jevnet seg ut akkurat slik den skal. Så nå gjenstår det bare å se hvor lenge den holder!

1 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Jeg kan virkelig anbefale ToneLise merket til neste gang du hander neglelakk :) de har uendelige mange farger som sitter som støppt :) Men denne ser jo også knall fint ut :) gøy med sommerfarger :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails