tirsdag, juli 27, 2010

Sminkerenhold

De siste årene har jeg blitt mer og mer bevisst på hva slags sminke jeg bruker og hvilke merker jeg kjøper. Jeg har begynt å tenke mer på kvalitet fremfor kvantitet. Det jeg ikke har tenkt fullt så mye på, er hvordan jeg best kan ta vare på den sminken og utstyret jeg allerede har fra før. Så for et par uker siden bestemte jeg meg for å gå til innkjøp av en børste-shampo. Altså en shampo som er beregnet til å rengjøre sminkebørster og koster. Jeg valgte en slik shampo fra merket Bare Minerals som er et av mine favorittmerker og som jeg vet alltid har god kvalitet. Sminkekoster samler faktisk en del bakterier etterhvert, og kan gjøre huden både uren og fettete dersom de ikke er skikkelig rengjort.

Shampo til sminkekoster fra Bare Minerals



















Denne geniale shampoen er faktisk blitt mitt nye favorittprodukt innen sminke. Den renser virkelig bort alt av gamle rester av hud og sminke, og kosten føles helt som ny etter at den har tørket. Min Mote har idag publisert en artikkel hvor du kan lese mer om riktig oppbevaring av sminke og utstyr.

Jeg kommer til å vaske sminkekostene mine regelmessig fremover, og kan virkelig anbefale det. Den geniale shampoen fra Bare Minerals kan du få kjøpt her på FeelUnique til bare 65 kr. Løp og kjøp!

2 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Det er utrolig viktig å vaske koster og annet sminke utstyr. Men på id koster kan en også bare bruke shampo som en bruker til håret,det funker også veldig bra :) Men dette produkter er sikkert også veldig bra,skal jo til usa nå snart så skal se om jeg ikke kommer over denne da,så kan jeg prøve :)

Regine sa...

Ja, det e viktig å vaske sminekostene, det gjør eg og.. har samme shampoo, men ein kan også bare bruke vanlig shampoo :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails