torsdag, juli 22, 2010

Tung hverdag

Foruten jobbing, er det bare utpakking og kasser på meg for tida. Fryktelig mange tunge kasser. Derav min "tunge" hverdag. Bilder forklarer mer enn ord, så her er et lite glimt av loftet hvor flyttelasset har stått og ventet i nesten et år..
















Etter omtrent 10 år som speider er jeg en helt på å pakke. Men til tross for mitt utrolige talent for pakking, endte vi likevel opp med å ha kasser helt opp til taket på loftet, på en ca 4 meters lengde . Det som står aller ytterst er kjøkkenting og det tøyet eller tingene vi brukte sist før vi dro, juleting helt innerst og det andre midt imellom. Det er fryktelig mange kasser og for å ha en nogenlunde oversikt på det hele, har systematiske Kristine tegnet et kart. Jess, jeg har tegnet kart over loftet.



















Det har faktisk vært utrolig praktisk med et kart, selv om jeg kanskje burde skjønt at å pakke sengetøy på rad nummer to av kasser ikke var spesielt taktisk. Jeg har klart å komme meg et stykke innover, nå har jeg bare huset fullt av tomme kasser istedenfor. :-)

Det begynner uansett å nærme seg slutten og jeg gleder meg til vi er kommet skikkelig på plass!

1 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Så flink du er :) Håper å komme på beøsk til dere i høst og bare si fra når dere vil ha en oslo tur :) så kan dere gjerne bo hos oss og ta spa på jobben min :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails