fredag, juli 09, 2010

Personlig almanakk

Ifjor handlet jeg denne almanakken på nett fra personligalmanacka. Den er blitt svært godt brukt det siste året, og er med meg overalt i veska. Jeg har vært superfornøyd med både størrelsen og innholdet og derfor har jeg bestilt ny derfra også i år. Det supre med denne almanakken er at du kan velge selv hvordan den skal se ut både inni og utenpå. Jeg har på forhånd lagt inn bursdager til venner og familie, som lagres fra år til år. I tilegg har jeg valgt å ha med en liten rute for jobb, trening, ukens liste og ukens å gjøre. Og alt dette kan du velge selv. Den koster heller ikke noe mer enn en vanlig almanakk i bokhandelen.

Ifjor var almanakken grå og lilla, i år er den rosa! Jeg gleder meg til den dumper ned i postkassa om et par uker..













Sjekk ut personligalmanacka.se! (Selv om det er en svensk side, får du selvfølgelig almanakken på norsk også..)

2 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Hei jeg bestilte i går,men skjønner ikke helt hvordan det funker med betalingen!???

Kristine Marie sa...

Du går bare inn på bestillingen som du har fått tilsendt på mail, og velger betaling med visakort helt nederst. Eller du kan betale med faktura, men det tar mye lenger tid. Når du har betalt vil det komme opp på bestillingen og almanakken vil bli sendt til deg. :-) Skjønte du noe mer nå? :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails