tirsdag, august 03, 2010

Crazy about shoes

Her er et lite tips til jenter eller gutter som er veldig glad i sko, akkurat som meg. Jeg synes en av de vanskeligste tingene med å handle sko på nett (ja jeg handler det aller meste på nett), er selvfølgelig størrelsen. Passer de, eller passer de ikke. Det finnes utrolig mange fine sko rundt forbi, men det er såå kjipt å få de lekre skoene i posten og så er de akkurat en størrelse for små. Størrelser kan variere veldig og ofte er det umulig å vite, spesielt med utenlandske størrelser. Et triks jeg pleier å gjøre er å finne de skoene jeg vil kjøpe i en butikk og så prøve dem der, for så å handle dem mye billigere på nett. Men nå er problemet løst!

Jeg oppdaget nemlig for en stund siden den fantastiske norske nettbutikken Brandos.no. De tilbyr gratis frakt OG retur på alle varer! Du har 30 dagers åpent kjøp, som i praksis betyr at du kan handle de skoene du vil, prøve dem når de kommer i posten og om de ikke passer kan du bare sende dem i retur og få tilsendt en annen størrelse. Uten ekstra kostnader! Så nå er det bare å handle i vei!

PS: Brandos gir også kickback, dersom du er interessert i enda flere bonuser med denne nettbutikken..

Det er ikke lenge til jeg kan ta frem igjen disse deilige uggsene.

1 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Takk for tips :) kommer godt med. Jeg har også uggs som jeg gleder meg til å ha på igjenn,de er så fantastisk varme og gode!! Love my uggs <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails