tirsdag, august 24, 2010

Høstens innmarsj

Selv om det fortsatt er august, har høsten virkelig gjort sitt inntog. Det regner, er kaldt som heia og sola har omtrent ikke vist seg på ukesvis. Jeg har mest lyst til å kle meg i deilige strikkegensere og uggs, men i og med at det som sagt fortsatt er august, har jeg ikke helt samvittighet til det. Det skal liksom være sommer og alle sommerklærne skal være godt i bruk. Men det er de ikke. Jeg har bare måtte innse at sommeren er forbi for denne gang, og har allerede pakket ned det aller meste av sommertøyet. Det skal opp på loftet, så fort alle vinterklærne er kommet ned.



















Jeg har også vurdert å bytte ut tohjulingen til fordel for bussen, før jeg må kle meg i varmedress hver gang jeg skal avgårde. Jeg håper selvfølgelig august fortsatt kan gi noen dager som iallefall minner litt om sommer, selv om det ser dårlig ut, men ellers er det bare å vente til kalenderen viser 1. september og jeg faktisk har en god grunn til å kle meg i deilige strikkegensere og støvletter. Garderoben er iallefall klar, så nå kan høsten bare komme! Jeg gleder meg!

Disse kan heldigvis snart bli tatt i bruk..

















0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails