søndag, august 08, 2010

Still alive, but barely..

Jada, jeg lever enda selv om feberen har overtatt kroppen. Våknet igår morges med sovemasken klistret til fjeset og har siden da holdt senga. Skulle egentlig vært på jobb, men måtte bare innse at de pengene kom til å gå tapt. Så da var det bare å holde senga. Kan faktisk ikke huske når jeg tilbragte så mange timer i en seng sist. Har omtrent ikke flyttet meg, annet enn ned på kjøkkenet for å hente mer te og sjokolade og inn til tv'en i stua. Det finnes virkelig ingenting gøy å se på tv på lørdager og søndager lenger! Hadde en lang tur i badekaret også, mens jeg slappet av til en film. (Badekar og film er en bra kombinasjon, for de som ikke har prøvd..) Så ut som ei 80 år gammel dame på føttene etterpå, så da måtte jeg ha en runde meg neglelakk og selvpleie for å veie litt opp. Pluss at jeg har gjort litt nettshopping og ikke minst prøvd å "runde" alle mulige rare spill på facebook. Utrolig hva man kan gjøre som tidsfordriv egentlig..

Håper virkelig jeg blir bedre til imorgen. Skal ikke på jobb igjen før på tirsdag, men jeg blir gal av å gå rundt å se på alle kassene hjemme uten å orke å flytte på noen eller pakke ut.. Pluss at øynene mine snart må bli firkantet av mangel på andre aktiviteter enn pc.

Nå skal jeg gå en tur for å få luftet meg litt og så håper jeg på å sove av meg feberen til imorgen. Slitsomt å gå rundt å svette og føle at det er 40 grader i rommet konstant!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails