mandag, august 30, 2010

Fagseminar

Idag skal jeg treffe kronprinsparet på seminar. Jeg gleder meg villt!














Det er jo selfølgelig ikke bare de som skal være der, eller de som skal holde det, men de skal dele ut midler fra sitt humanitære fond. Det gjør de hvert år og i år er det faktisk to organisasjoner som får støtte, nemlig Strømmestiftelsen og Misjonsalliansen. De driver hvert sitt prosjekt rettet mot u-land ved hjelp av mikrokreditt og ungt entrepenørskap. Som dere sikkert vet støtter jeg Strømmestiftelsen og gleder meg til å høre mer om arbeidet de driver og som de nå kan gjøre kjempemye med, med de 300 000 kronene de får tildelt. Jeg ditcher faktisk to timer i Matvarekunnskap for å gå på seminar, så dette bør bli bra.

Om du vil lese mer om de to organsisasjonene og deres prosjekter, se her eller her.

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails