onsdag, august 04, 2010

Feeling fabulous

I formiddag hadde jeg en avtale som jeg har gledet meg til i nesten ett år, nemlig med min fantastiske frisør Christina. Spanske frisører er ikke de flinkeste, iallefall ikke de jeg har vært til. Håret mitt hadde blitt veldig slitt i tuppene, og ekstremt rart med forskjellige hakk som ikke hang sammen med resten av håret. Veldig merkelig og ikke spesielt pent. Så idag var det helt fantastisk å endelig kunne få en skikkelig sveis igjen. Jeg tror det må være den deiligste følelsen i verden, å forlate frisørsalongen og vite at man ser helt fantastisk ut på håret, eller hva??



















I jobbtøy, og overhodet ikke det beste bildet, men det er 10 ganger bedre enn hva det var. Pluss at mine naturlige bølger endelig har kommet tilbake. Jey! Jeg er superfornøyd med min nye klipp, og det blir jeg alltid hos Christina. Tror det nærmer seg 5. eller 6. året og jeg blir bare mer og mer fornøyd for hver eneste gang jeg er der. Det blir alltid perfekt, selv om jeg ikke alltid vet hvordan jeg vil ha det på forhånd!

Ta en titt på Frisørhuset Ahead eller facebooksiden deres, om du er ute etter en fantastisk frisør i Kristiansand. Anbefales på det varmeste!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails