tirsdag, august 17, 2010

Oppladning

Det har vært dårlig med blogging den siste uka. Jeg har vært ganske sliten de siste månedene, mye trøtt, lei og veldig sliten til tider. Her for noen uker siden måtte jeg løpe etter bussen for å ta den igjen 6-7 kvartaler og brukte resten av kvelden på å hente meg inn igjen. Ikke fordi jeg er i dårlig fysisk form, for det er jeg ikke, men rett og slett fordi jeg er ganske sliten. Så ble jeg jo syk forrige helg og etter det har jeg bare vært supersliten. Jeg har labbet rundt i et hus fult av støv på gulvene og skitne bad, noe jeg syns er ca det verste i verden, uten at jeg har orket å gjøre noe med det. Jeg har prøvd å samle krefter og gjort ting jeg synes er ålreit, men forrige uke skjedde det med andre ord ikke spesielt mye spennende, så det var ikke så mye å blogge om egentlig.

Jeg elsker å se film nesten mer enn noe annet tror jeg. Så den siste uken har jeg sett mye film. Siden jeg enda ikke har pakket ut kassene på loftet med filmer i, tok jeg turen inn på play.com og bestilte noen filmer derfra som jeg har siklet på en god stund. Har ikke handlet filmer på over ett år, så nå var det på tide å fornye samlingen litt. Jeg kan nevne Confessions of a Shopoholic, Maid in Manhattan, Princess Diaries 1 og 2, Sisterhood of the Travelling Pants. Alle herlige chickflicks som treffer meg midt i hjertet hver gang og som virkelig får meg til å slappe av og koble ut fra omverdenen bare for en liten time eller to. Etter min mening er en god film, en film som kan sees nær en million ganger uten at en går lei.

I kveld blir det en ny film, Bride Wars. Love it!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails